پیدای پنهانم

تنهاترین نفس

دلنوشته های تنهایی


پیدای پنهانم

عشقم...

چند روز پیش اومدم تا صدقدمی تو

دنیارومیبینی؟

یه روزی من یه شهردیگه بودمو تو یه شهردیگه

یه روزی دنیا منو کشوند شهر تو

یه روزی هم اومدم تا صدقدمی تو ولی ندیدمت

نمیتونستم ببینمت

تو رو از من پنهان کرده بودن

پیدای پنهان من

من نزدیکت بودم

خبرداری؟

میدونم که خبرنداری

ولی من هرلحظه اونجا ازندیدنت عذاب کشیدم

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت13:12---29 مهر 1394
سلام خوبین وب زیبایی داری آرزو خانم ممنونم که وب خودت سر زدی و نظر دادین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در چهار شنبه 29 مهر 1394برچسب:, ساعت 10:5 توسط آرزو:

Design By : Bia2skin.ir